[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4533: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4535: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4536: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4537: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) Vmax Club Sweden • View topic - Hallå NORRLAND
jag gör ett nytt försök att sammla de norrlänska vmax åkarna för en "trivselkväll"
jag hade tänkt mej att vi träffas o umgås litegrand
vi utbyter ideer o tankar kring de olika vinterproject som säkert finns
vi river murar och bygger broar vi skapar bekantskaper inför kommande sässong
det har ju varit lite segt med aktiviteter i avd nord
det är dax att visa att vi är lite allerta här uppe
o inte bara hugger ved o kokar sprit
vi hade visserligen en träff förra vintern i Happaranda
en mycket lyckad och trevlig tillställning med bra uppslutning
100% av de anmälda dök upp
o vi hade en riktigt trevlig kväll med mat o dryck i goda vmax vänners lag
jag tänkte därför att man kanske kunde förlägga årets träff lite mer söder ut
eller kanske det är bättre uppslutning mer norrut jokkmok??
någon som har nåt förslag??
min tanke är att när vi blivit ett gäng så
bestämmer vi stad
samt datum(ja hade tänkt mig före jul, men ja är ingen envåldshärskare så det kan bli efter också)
sen ringer vi o bokar rum på stadens lämpligaste/billigaste hotell
det hela bör inte kosta mer än 1000:-ink transport+Hotell+middag+dryck+frukost+trevligt sällskap+lite nya idéer
det kommer att finnas alkoholfritt alternativ för den som önskar
ja tycker det låter trivsamt
nån annan som är intresserad??
annars åker jag själv
Jag ligger ju söderut på norra delen av kartan om man säger.
En enkel till Lule är på nära 80 mil, bara ett stenkast.
Men Umeå? En enkel på 57 mil,nästgårds som man säger.
Hade du tänkt slutet på detta år eller början på nästa?
ja hade tänk slutet på detta år
men om det passar sig bättre i början på nästa så varför inte??
Umeå låter inte så tokigt
nån mer som kan tänka sig att komma??
vi hörs
från
Kallt blir det först när t-shirten fryser fast i bröstvårtorna.
Jag håller på slutet Januari,början Februari 2005. Då är vi väl först med distriktsmöte? Brukar ju vara lite långsamt efter jul-nyår och allt är kallt och går som sirap...
2005 Jan -Feb i närheten av Umeå känns som om det är prel bokat alltså!! hoppas vi blir några stycken , som sagt.
men det verkar vara långt emellan gångerna som norrlänningarna tittar in
eller så är det så att även bredbandet blir långsamt ju längre norrut man kommer hur som helst så hade vi himla trivsamt i fjol på "norrlandsträffen"
även "söder kisarna" är välkommna om de ids färdas en bit medelst : tåg bil buss spark skoter eller miniskidor
vi höres
närmare
från
Om inte miniskidföret är såpass att det är medlut hela vägen upp till Ume så kan jag ju ha plats för några "söderkisar" från Härjedalen och upp.
Jag har åkt buss från Umeå och hem förr och det tar t-i-d! Bussen stannar vid varenda j*vla mjölkpall efter vägen.
Men det är ju sånt vi planerar under Januari isåfall!!! Så har vi lite att göra då också!
Det låter bra
hoppas bara vi blir några fler, men det hinns nog det också
nån från Umeåtrakten borde ju rimmligen vakna till liv o slå på datorn innan februari
det skall bli spännande att se hur detta fortlöper
kul även att avd syd börjar rusta för vinter träff hoppas ni får lika bra uppslutning som vi (kommer att få)
Nog för att allt blir långsammare när kylan kryper på .. men månader för att slå på en dator tror inte ens jag på, och då har jag jobbat med datasupport i 10år.
Jodå,vi ska nog komma på hur vi värmer oss i den karga vinterkylan då inte ens tomten är ute...
Glada människor o bärs brukar tina de flesta!
Nu börjar vi närma oss
Jan-Feb 2005 och den stora tilldragelsen som kommer att äga rum i trakten av Umeå
detta kommer troligtvis att bli den händelse som det pratas om i generationer
i klass med det stora tabberaset i Katthult ja tror vi skall kalla det flottör-festen flottig mat o fullt me sprit
kopiera listan nedan och fyll på med ditt namn
hjärtligt wälkommen skall du va
de redan föranmälda personerna är de som sitter i
"Avd Nords Festival kommité"
1. Stefan #070-580 17 11
2. Steelglove
3. Pekka
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
för den som har några frågor eller funderingar går det bra att ringa mej o undra
1. Stefan #070-580 17 11
2. Steelglove
3. Pekka
4. AndersUme
5.
6.
7.
8.
9.
10.
så här ser listan ut för tillfället,
tjavars inte illa
men det kunde ju varit fler som var intresserade förhoppningsvis så hoppar det på fler ju närmre vi kommer
då var det ju det där med när...sista helgen i Januari kan det vara nåt??
är det nån som vet nåt bra hotell som är billigt??
o inte ligger för långt ifrån en ölkran?? scandic o levarhotell i Nordmaling är de som jag känner till
samt choice inne i stan eller vad det heter
ja skall kolla upp lite priser o så och återkommer i ämnet...
god fortsättning på julen o gott nytt vmax år
vi hörs
från