Hej gott folk.
Äger i dagsläget en standard VMax med vboost som jag är nöjd med. Men har haft lite planer på att trimma, bygga om mm. Men allt kostar ju en hel förmögenhet.
Har varit och kollar på en begagnad Trimmad VMax. Finns här någon kunnig person som har kört en rejält trimmad VMax
Och kan förklara hur den ska gå. För det gick inte att ladda fullt den bara dog, typ nästan så den ströp sig sj. Svårt att veta om det bara räcker med en bänkning och justering. Trycker bara det är märkligt att man lägger enorma pengar på att trimma en VMax och sen inte fixar så den går bra. Jag körde ev runda på ca 40km och inte en enda gång på den rundan kunde jag vrida rullen helt och känna löddet? Provade att portionera ut det, hjälpte lite men långt ifrån hur det funkar på ev vanlig VMax. Läste i en tråd här på forumet om flatslide att det var en liten spec teknik att köra med det? Fast man trimmar väl en hoj för att man vill kunna ladda på? Ja jag tycker det är märkligt iaf. Kom gärna med synpunkter. Vet att det ska finnas lite olika personer som kör trimmat här som säkert kan komma med bra input. Tacksam för svar.
Mvh Björn