[phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Vmax Club Sweden • View topic - Litet möte inför Danmark :)
Hellooo,nu börjar det närma sig danmarksresan (NVM) Och då tänkte jag att vi drar ihop en liten träff så vi kan tjöta ihop oss föra att kolla vilka som skall åka och när.mm. Vi träffas vid röda sten, kafeet under Älvsborgsbron, söndag 7 juli kl 14.00
Skall det bli dåligt väder så ändrar jag tiden här fredagen innan dagen.
Tjenare nisse. Hoppas vi kan åka tidigt på freda morgon och att alla kommer med samma färja. Vet iaf att det blir lite billigare att köpa biljetten till färjan på nätet.
tjena Mangan.Vi hade ett litet möte men det blev inget dirrekt bestämt. vet att de flesta vill åka på torsdagen.men för mig blir det tidigt på fredagen. Någon som vill dra ihop ett möte till? så vi kan bestämma lite tider?
Nisse o christer åker på torsdagen kl 11:00 från ikea kållered kl11. självåker jag och ulrika på fredagen,glömde skriva vilken dag vi skulle åka. gaaaasa lungt