[phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Vmax Club Sweden • View topic - Yamaha syd
Hej Jag skulle vilja höra med er stockholmare vad ni anser om servicen på Yamahacenter i Haninge? Jag har nu haft min gen2 där för rep sen 15/5 och tror inte dom gjort ett dugg åt den, dom kan inte ens säga vad som orsakar missljudet i motorn
Hej ! Min erfarenhet inskränker sig till att jag vände mig till dem angående bytet av oljepumpen. ( Garantiåtgärd ) Det ville de inte göra för det var så dåligt betalt. Imponerande ! Jag fick inte byta pumpen själv heller för då skulle garantin föverkas, vilket ju var orsaken till att bytet skulle utföras. Hälsn.Jens
Det är ett ganska kraftigt missljud från bakre högra cylindern, låter som kammen är helt slut eller nåt liknande. oljepumpen har blivit bytt 2ggr. så jag misstänker att den gått torr på olja nåt tag, men Yamahas egen tekninker hade inte heller hört ljudet förr. Dom har nu när jag kräver återköp tydligen blivit intresserade av att försöka fixa till den. Om delarna finns i Europa tar det 2 veckor till å finns dom i Japan säkert en månad, Tydligen har dom inte gjort ett skit innan jag nu hotade dom med återköp. Jag är imponerad.
Synd bara att jag finns i mitten av Västerbotten, i ren SOMMARVÄRME. Idag har dom ändå lovat att om dom inte hinner den färdig till nästa fredag gör dom ett återköp.
Det löste sig till sist, dom köpte tillbaks hojen för att skicka cylinder å kolv till Japan. Under tiden hade en ny blivit synlig I Umea så jag hann iallafall köra 1600mil på den. Efter en liten tillvänjningsperiod så kan jag inte tänka mig en mysigare hoj än en gen 2 VMAX