[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4533: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4535: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4536: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4537: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) Vmax Club Sweden • View topic - Isracing i Finland inställd! MEN!
OOooooh så spännande skall bli kul o se hur det går jag har lagt in om ledigt från jobbet så det blir en långhelg med race o firning i värsta fall så kör jag själv på parkeringen här hemma o börnar tills asfalten sprutar bakom ...det är koolt att börna med spikdubb
Jag håller med, med tanke på vädret här så är det bara att slänga på spikdäcken. Skall börja fundera på det i helgen, men har nästan ingen tid till det, ni som var i Gesunda såg dotterns mage och nu är det en liten kille på 1,5 år som tar morfars mesta tid, har varit tvungen och gå ner på halvtid på jobbet. Edsviken ligger så snöig och vacker bara man hade en traktor och ploga med så kunde man ha hur kul som helst, eller varför inte köpa en cross och leka med då spelar det ingen roll om det är snö på isen. Kanske att det finns möjlighet att köra på banan i Norrtälje som Anders har varit på, finns säkert nån som håller på och undersöker den saken, jag vet att det finns ett billigt vandrarhem i Norrtälje.
# 22 BRUMMIS M.O.B. for ever en av få med spikdäck
vankas det racing i Norrtälje så kommer det åtminstonde 2 förfrusna förhudar från norr för att slåss om vinsten (den åtråvärda isdragracingpokalen)... vandrarhem låter lämpligt för börsen medhavd dryck drickes på vägen ha det gott vi ses från
Beklagar men det är fortfarande 13 cm med vatten på isen i Norrtälje. Trots alla krigsdanser och plogningar ger det sig inte. Glenn som är banskötaren anser att det tar ca. två veckor med kallt väder innan denhär soppan frusit till rejsbar is. Således är vi tvungna att ge oss. Nu står hoppet till avdelning Nord om de hinner ploga och organisera med så kort varsel. Hursom måste pokalen bärgas hem till sin rättmätiga plats. Vi har ju ett anseende att tänka på ! Hälsn.Jens
Hej ! Nu har förhudarna i Norrland tinat de med, det är vatten under snön så att få till en bana på under en vecka går inte. Därmed får vi se oss lika slagna som finnarna i arrangerandet av isracing 2010. Det blir till att ladda dubbelt inför nästa israce. Pokalen får de skicka till Pekka i Haparanda så att den förvaras på neutral mark. Hälsn.Jens
Jaha det finns fina rakor på Edsviken, plogat av scouter för långfärdskridskor endast.(elaka typer jagar bort allt annat.) Men vi kan ju ta tävlingen sent på lördag kvällen, det brukar inte vara någon ute på isen efter mörkret. Själv har jag inget lyse på, men jag kan vara på lyset så ser jag lika bra ändå, alltså noll. Efter tre måndars slit blir det inget. Men man är ju klar i god tid till nästa år, det är bara att ställa in hojen längst in i garaget, och ta fram sommar hojen, för i dag var det torrt på motorvägen.
Hej ! Nu har det kommit lite nya ideer. Lobonäs i Helsingland har plogad bana samt vandrarhem. Vi siktar på helgen 20/3. Hur många isracing åkare skulle kunna tänka sig att delta där. Fyll på listan. 1. Jens Gran
Hej ! Nu har det kommit lite nya ideer. Lobonäs i Helsingland har plogad bana samt vandrarhem. Vi siktar på helgen 20/3. Hur många isracing åkare skulle kunna tänka sig att delta där. Fyll på listan. 1. Jens Gran 2. 3. 4.
(Anders kan inte, för han ska till Trysil. Men om det mot förmodan blir inställt så självklart!)
Lobonäs är ju runt knuten och mitt ute i ingenstans! Jag behöver låna två isfärdiga hjul/däck (har egna fälgar). (ev bytes mot dunderförkylning) Jag står för frakten såklart.
däck får du låna av mej , no problems jag kommer inte o köra för jag har precis börjat mitt nya jobb o bla bla bla dåliga ursäkter.......... men om nån behöver däck så är mina till utlåning samt att ja satsar allt på nästa vinters race, då är det slutlekt. hej så länge från stefan
kolla med östman eller pekka kanske nån av deras är till utlåning ?? jag törs inte lova nåt , men du kan ju alltid fråga i år har det inte blivit nåt åka av för min del ännu så länge o nu är snart vintern slut men kanske man får till en liten isbörnis innan den smälter ?? hej så länge från stefan
Hej ! Då intresset för årets isracing verkar rätt svalt får vi sikta in oss på 2011 i Luleå.
quote: Nu har det kommit lite nya ideer. Lobonäs i Helsingland har plogad bana samt vandrarhem. Vi siktar på helgen 20/3. Hur många isracing åkare skulle kunna tänka sig att delta där. Fyll på listan. 1. Jens Gran 2. 3. 4.