[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4533: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4535: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4536: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4537: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) Vmax Club Sweden • View topic - strippkörning västervik
strippkörning västervik När? Lördagen den 23 maj. Körning mellan kl. 10-16. Var? Västerviks Flygplats (Mommehål)
Äntligen är det dags för snabba tider på 402 meter! Perfekt tillfälle att testa dig och ditt fordon! Som tidigare vill vi ha in en föranmälan av dig som ska köra/ställa ut för att garantera dig plats (begränsat utrymme).
Swapmeet Perfekt tillfälle att bli av med delar du ej har användning av längre men som kanske kan glädja någon annan? Medtag eget bord och delar. Du betalar endast entréavgift.
he he ...eftersom jag numer tillhör den smartare skaran av klubben ; så som jag väljer att se det det är tur att man är "flexsibel" o kan ändra på sina fundamentala åsikter.......... så skall ja nu försöka ordna en "träff för dom som av olika anledningar inte kommer att köra till smögen" oavsett om det är för långt dit att man inte fick plats eller om man inte vill spela kubb eller om man helt enkelt bara är ledig på lördagen o bor i närheten o inte hinner åka till västkusten
jag har dragit iväg ett PM till BIGMAX o hoppas få svar av honom i morgon, har han inte ringt före fikat så ringer jag honom .(va ska han annars göra på jobbet , om inte surfa på vmcs.org)??? skall även försöka byta bort helgen så jag vet att ja kan vara ledig (hoppas det nu går)
boende får vi som sagt lösa under veckan är du ledig den helgen anders ?? jag skulle hoppas på att få ledigt så att jag kan åka ner till mor o far en dag innan o hällsa på dom i Nyköping o träffa Maxappeal o spana in hans nya -09:a
det var ju just det ...det där med att anmäla o boka o grejja ...... jag antar att ja måste ta mej i kragen o se till att bli ledig den helgen ett par dar typ tors-fre lör-sön-mån, det borde inte vara en omöjlighet, men kräver en del av mina kolleger på jobbet i form av flexibilitet
nåväl lite övertalning o några långvakter så brukar det nog ordna sej...(hoppas hoppas) skulle vara kul att få några mil på den nya svingen nämligen, jag testar gärna o kör på stripen men har ingen annan förhoppning än att den skall fungera hela vägen hem också... fast när man står där med granen tänd ..... nåja bigmax bor ju i närheten så kanske att den kan stå där tills jag kommer med släpet för att hämta den helgen efter... eller så är det så att det nu kommer att hålla bättre än det skiten som jag köpte ifrån MADMAX i USA för snart 5 år sedan nu är det hemmabygge o förhoppningsvis bättre, ialla fall fränare
Hej.. Jag bor bara nån kilometer till Mommehål, så jag åker naturligtvis dit. Jag har inte anmält mej än.... Samlar mod fortfarande. Jag har aldrig kört på strippen förut. Man kan ju va åskådare också..Eller köra ifrån nån Zuka..Undrar vilket som känns bäst Hotell har jag inte, men en tomt att tälta på finns.
Kortversionen blir: Det är inte värre än vilket rödlyse som helst, 1:an, 2:an, kanske lite 3:an. Man måste inte börna om man inte vill. Man kan få en genomgång innan, sedan börjar man sakta o försiktigt 1:a repan, därefter öka lite när det känns bra. Känns det inte bra kan man hoppa över. I första hand kör man mot sig själv, bli lite bättre till nästa repa, kunde lika gärna kört ensam, men roligare att åka bredvid en likadan. Bra att läsa "Launching v-max..." på Vmaxoutlaw. http://www.vmaxoutlaw.com/tech/launching.htm Jag kan säga att jag är glad att jag vågade försöka, det är definitivt en grej man behöver pricka av på listan. Jag hade bana i närheten i 10 år, nu när jag vet vad det innebär kan man undra hur man kunde vara så dum så man inte var där o körde varje helg, medans den fanns. Sedan är steget till att börja montera Is-spik inte alls långt...
Jajemensan, jag förlorar gärna den tävlingen, men ger inte upp frivilligt. Vi får på plats fundera ut hur man vinner.
Varför nöja sig med en enda pokal, vi kan väl ha flera tävlingar i tävlingen...
Under dagen: Snabbaste tid ...kortast reaktion...60 fot..., längst börnis (vinner du), minst trim (vinner jag),mest slack i kedjan (vinner du), snyggast kardan (vinner jag), flest tatueringar (vinner du lätt, eftersom jag inte har någon), etc...
Men Rugge, Pirre, Madmax och Gismo har ju visat íntresse, så vem vet, vi kanske kan bli många om det! (Förutom det där med kedjan då, för den lär väl du vinna)
Det lär ju lätt finnas 20 maxar till i området också, som inte är i Smögen...
Nu efternågra pilsner så har modet tagit över.. Jag e anmäld till strippen. Jag provade idag full gas 1:an 2:an 3:an...o det gick ju bra. Alla säger att V-Maxen e så Snabb... Jag tycker inte att det e nåt speciellt.. Min kanske inte går som den borde.. Vi får väl se på Lördag..Hälsn.. Pirre...
Ja, jag har varit lite orolig för regnet, som verkar ska vara ibland och inte ibland, men just nu verkar det ju som det inte ska regna. Förutom om man kollar på den lilla "filmen" på YR.no...
Nä precis, det är ju ingen raket vi sitter på, men lika roligt ändå. Man försöker mest bli lite bättre än vad man var varvet innan. ÖvaÖvaÖva, för att kunna slå Nisse någongång... Hitta rätt varvtal kontra koppling, inte slira bakhjul, inte få värsta lyftet etc. etc. Försöka lära sig börna snyggt för publiken... (misslyckas varje gång...) Med lite tur spöa några plastraketer... Titta på Bigmax när han drar upp långa svarta spår och hoppas han inte hinner få fäste innan man hunnit i mål... Äta Chorizo...
Typ det blir ungefär lika roligt som man gör det till, men se till att vara där ett tag innan förarmötet, då de ska kolla hojen, skriva in dig, o.s.v.
Precis, det är så pass kort sträcka, så antalet hästkrafter spelar mindre roll. Och det är ju bra. Men man kör mest mot sig själv, så huvudsaken att man kör på samma hoj varje varv.
Jag var nästan på väg att ställa in, för det verkade ju ska småregna i 30 mil ner dit och även regna på plats!
Men nu säger de på TV att det inte ska regna alls...
Tittar man på YR.no, som brukar stämma ska det regna... Vem ska man tro på?
Väldigt surt att åka dit och så blir det inget.....
Jag tror nog vi klarar oss från regnet. Nu är det klar himmel här i alla fall och jag bor ju i närheten (bara 6-7 mil bort) så det finns hopp om en lysande dag på strippen Men vart tog gismo vägen? han pratade ju om att komma.... Möllergren får väll dispans då, han har ju trots allt 100+ mil att åka