[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4533: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4535: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4536: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4537: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) Vmax Club Sweden • View topic - NORRLANDS UPPROPET
Jag undrar hur många personer från norrland använder den här sidan ??
kanske nån är sugen på o köra en norrlands tur till våren??
kanske åka till norge eller finland en helg??
eller är det nån som har andra förslag??
försöker på detta vis få lite bättre uppslutning än förra gången till Skelefte turen!! nuär det ju inte fel på frammförhållningen iallafall
det långt ju långt till våren så kanske ???????
är det många som fortfarande kör härikring???
själv hoppas jag på att kunna köra en bit in i okt!!
ja har ingen bil nämligen o det är förjävla trist o börja åka buss!!
"men så är det o så har det alltid varit så så skall det alltid förbli"
Jorå, 1 till V-Maxare finns det! En nybliven sådan, ska väl tilläggas... Köpte min 88:a nu i höstas, och nu står den på vinterförvaring hos Two Wheels här i Umeå. Så nån tur ska det ju bli av till våren!
Hej!
Stefan,du kan väl mejla ditt tel-nr på min e-majl adress så att jag kan få tag i dig när man har vägarna åt Luuuulehållet.Kunde vara kul och prata lite Max + annat livsnödvändigt.
MVH Pekka i "Happis"
Det finns nu två Maxare till i Västerbotten- nämligen i Sorsele. Har funderat på att åka en sväng till Narvik i slutet av Juli. Någon som är sugen på att följa med två stycken V-max-rookies?
funderar på tåg eller lastbil till kiruna och starta min hem resa därifrån via arctic meet . norska kusten ner till götet det ser ju ut att vara lätt o kompletera med båt ?
skulle vara kul om vi fick ihop ett gäng att utgå ifrån tex Kiruna
om det nu är fler som tänkt ta tåget dit??
många kanske kör över Norge på uppvägen
någon kanske kommer E4N och då kunde vi samlas upp efter vägen
har ni söderlänningar tänkt att sova någonstans på vägen eller köra hela vägen i ett svep?
ha det gott
o ha det så kul på mässan
ni som kom dit
Det vore väldigt smidigt om man kunde ta hojen på tåg ena vägen men det var väl någon som kollade upp det och sa att SJ gör inte gör sånt längre. Man måste visst hyra en hel godsvagn... Om inte Rickard har kontakter förstås
vad kostar en gods vagn ?det får ju plats några hojjar . det är ju bätre med tåg man kan sträcka på benen ta sig en grog innan man går o lägger sig . fins det någon som kann räkna på det? GISMO .
göteborg/kiruna täcktgodsvagn12,5/2,6 meter greencargo ola olsson 12000+moms godsvagn får ej samman koplas med såvvagn tyvär
kanse 10 hojjar ?kollar på västsektionen möte om intresse finns.
innan bärsen börjar flöda.
vill man bli avsnoppad och behandlad som en idiot . ring SJ dom tror man är sinnes skuk bara för man vill hyra en hel sovvagn.dom vet inte någonting varken hur många såv platser dom har. eller vad en vagn kostar.finns det någon som vet bra pris på 10 flygbiljetter göteborg/kiruna
kan man ej matja flyg o hojj transport kann det såva 10 pers hoss mig
försöker få i hop en kirunaresa(jag har ce körkort så personligen har jag inga problem att få lift med bilspedition som 2 chauför) GISMO
Hojjj!
Vi får se hur många som ställer upp Stefan,men jag kan husa några här i"Happis" om killarna är intreserade.Om det kommer många så ställer vi in hojarna på station.
MVH Pekka i "Happis"
bra att veta en kontakt i happis. happaranda låter som en bra start på krosing i solnedgångens land . PEKKA ihappis skall jag notera som stations chef i happis. GISMO
Jag har en 2:a tillsamans med frun(blivande fru)hon har inte friat ännu men blir det inte för många så går det ju att sova hos oss
annars skall jag kolla upp billiga hotell/vandrarhem
Følger med på deres debatt om å komme seg nordover med teks tog; hvis noen i Stockholm tok tak i hva V-maxerna ifrån Belgia tycker om å hyra en godsvogn så kanskje priserna hadde kommet ned på akkseptabelt nivå?! Det er en god del jobb foran pc å organisere dette, men......!? Belgierne vil komme minst 10 stk + två familjer med bobil/husvagn till nu! Ellers så kommer anmeldings skjemaet på http://www.vmax.no i løpet av två vecker nu! Jag jobbar som en gal for at få dette ferdigt!
Hej på Er!
Jag skall åka på Arctic meet från Umeå, tänker köra hela vägen(och bara njuta) börjar väl ett par dagar innan träffen. Vore kul om någon/ några skulle vilja haka på. Ju fler vi blir destå ballare! Jag vill och skall ta mitt ansvar som regionsansvarig och vill att Ni som vill följa med på mailar det till mig så kan jag samordna när vi träffas, komma med resvägsförslag,bokningar av VH alt billiga hotell mm. Ni som bor norrut får ju gärna hoppa på eftersom Så maila gärna redan nu till mig så får jag ett enklare jobb. Kommer efter träffen att åka ut till Lofoten, jag tycker det skulle nästan vara korkat att inte åka dit om man är så nära, skriv gärna om Ni vill haka på dit också!
Verkar intressant! =)
Vet dock inte exakt när jag (och flickvännen) kommer att få semester... Brukar ha min semestar just vid månadsskiftet Juli/Augusti, men det är inte säkert att jag får ta samma period i år. Skulle bara den biten stämma så är jag mycket intresserad! Blir resrutten upp efter kusten isf, eller gena direkt in till Norge & Norska vägen upp?
Har inte planerat någon väg än, vill få lite svar från några och få veta vart dom bor så kan man planera efter det. Ett par/tre dagar kan du väl ta ledigt?
Det är ju kul att något händer på våra breddgrader...
Uffe här, det har blivit en till V_MAX i Sorsele så nu fins det tre st i byn och alla har tänkt åka dit så finns det dom som passerar så finns boende.
Svärfar äger campingen i Sorsele även han en MAXARE.
Jag måste fråga Magnus Kintsell om du har bott i Nyåker och gått på Lillja.
Stämmer nästan bra, kommer från en by 6 km från Nyåker, Brattsbacka och har gått på Lilja skolan..blir ju nyfiken nu vem är du? Om vi kör i inlandet så passar ju Sorsele utmärkt som en sovstad. det är väl en 30 mil ungefär från Umeå eller? Visst ser du till att alla Vmaxar från Sorsele följer med Glöm nu inte att berätta vem du är....
MVH
Kintan