[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4533: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4535: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4536: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4537: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) Vmax Club Sweden • View topic - Speed Weekend 2012
Det är precis just det som alla pengar är till för! Att kunna köra ifatt dig! (Också Bas också, förstås... ) Jag tror det var bra att kopplingen var lite "uppstyvad" innan, också...
Nu måste man backa till botten/sista inlägget på sida 4 om man vill läsa o se på fina bilder från Bänken.
Asså, jag hade inte tid o kolla på detaljerna... Men näe, det där var halvvägs in, så det där är när vi sprängde 130-vallen med tre repor i rad, så jag tror 129 just där. 135:an senare tog jag inget kort på. p.s. han är inte färdig... hehe..
Zoomat på telefonen nu, ser snarare ut som 132 än 129. (o ingen av de 4 kurvorna toppar ju under 130-linjen, så det är nog 132 där. Den blåa kurvan en bit under, var bara en uppvärmningsgrej.
Bänkaren tyckte jag skulle pressa in trattarna in i KN-filtren, typ, för då skulle jag "få se på f...n", ;-D "Man behövde höjden", pånågevis. Man kanske kan lägga ett högflödande jätteskumgummifilter mellan trattarna och dummyn?
Vill inte tänka på vad det kostat... Men Efi 'n kanske inte är nödvändig. Vet inte om just den ger så mkt egentligen? Ny kostar den iaf mellan 25-30. Men just den här kostade beg. typ som en Flatslide o då fick man kammarna också. O sen kan man väl porta o borra hur mycket man vill, det är bara att spruta på lite mer. Bäst är väl då att köpa sig en egen bänk för ett par hundra K, den har man nog snart sparat in i bänkande. ) Tur den här killen lovat att vara "billig". Vi får se vad Jeppesen får på sin i bänk, med bara stakarna bytta. Intressant jämförelse! hejhej
Kul att det gick så bra i bänken Anders . Jag var ute körde en liten runda med min igår. Den går bra stor skillnad mot innan. Men jad kunde inte ge fullt det var blöt på vägen. Jag ska upp i bänk hos Team Aspenryd men det tar nog någon månad tills det, och då får vi se hur mycket bara Verdi stakar ger. När vi testa den helt orginal gav den 119,6 på slangen så det är det vi får utgå från. Men vad jag förstår kan där vara skillnad från bänk till bänk. Så kom igen nu Bengan och och kasta i Verdina. Där är en kille från Blentarp Thomas Rolf # 464 som går och väntar på sina Verdi. Han har blivit låvad dom tills nästa vecka . Jag har låvat att hjälpa han i med dom. Gasa lungt ! Mvh Jeppe
Med tre guldklimpar i garaget. Yamaha vmax 1200 orginal blinkers Verdis långa i motorn!! Riskokare Marauder 800 cc 98- och sist men inte minst Riskokare gsx 1300 b-king (Hayabusa motor )Jeppe # 942
Har idag inhandlat "skumpan" som någon av oss Vmaxare får sprätta efter segern på Speed. Blir det du denna gång AndersÖ? Du är nog en riktig lågoddsare med din hästkraftsstinna VMax
Vmax on ICE195,950 km/h (2011), 146,681 km/h(2012) #657
Tack Bas'en! Men den ska starta alls också, efter en kylslagen natt på en släpvagn på en sjö... Återstår att se. Fast det gäller ju din med. It ain't over until the fat lady sings, som de säger...
Det var det vi tjabbades om tidigare , inte dem som flyttat till Tungelsta utan detta är han som flyttat Till Tullinge/Tumba. Vill vara lite hemlig, annars ringer hela sporthoj.com..., men kan Ev. tänka sig att hjälpa även Vmaxar i framtiden. Det är ju trots allt en "riktig" hoj. Eller som han sa till de med Harleyn igår, "svårt att få ut mer, ni har ju två cylindrar för lite"...
Tror jag har altzeimers light, tredje gången gillt då eller he he enligt den andre xxxxy i txxxxxxa så har nästan samtliga provbänkar vid uppdatering av ny programvara skrivit nåt kommatecken fel, till följd att dom då visar för mycket på kurvan, men vad vet jag en gammal lysmask
Gissar att den här om något är ouppgraderad. Av diverse orsaker.... Men om uppgraderad, så skulle man vara ännu mer ledsen med en Super Twin Harley... med 157, då. Ja, han lär väl inte veta om den visar för mkt, men visste han det skulle han nog säga nåt. Å andra sidan är väl målet att få ut så mycket som möjligt med de förutsättningar man har, så siffran i sig spelar mindre roll. (även om ju högre, ju bättre). Skillnaden vid nästa bänkning i samma bänk, är dock intressant.
Intressant! För där befinner jag mig nu, ju, ungefär. Insprutningen i sig borde ju inte ge en massa mer hästar ju. Idag började vi på 135 dryga igen, men antalet problem eskalerade sedan, så vi lade ner till slut.
Vi vet inte riktigt vad det är, eller om det är flera saker. Men Lambdan på bromsbänken kan ha börjat visa fel värden o då mappar man ju bort sig, han bytte lambda och filter etc.. samtidigt tankade vi hojen, Även den bensin jag då var o köpte på en för mig helt ny mack skulle då kunna vara "dålig". Regnade rätt mycket här samtidigt på tankomaten. Det skulle också kunna vara nåt elfel som ställer till det lite. Glapp? Ett par gånger drog inte startreläet, men allt lös. Det till sprutet tillhörande dataprogrammet är inte helt lättarbetat heller, i synnerhet om man inte kan lita på de värden som man mäter efter en gjord justering. Lite moment 22, alltså. Men jag tror jag åker dit imorrn och mekar själv, byter bensin, kollar trycket o bensinfilter så gott det går o hoppas på att allt fungerar igen efteråt. Annars vet jag inte vad jag gör. Man kan ju inte vara "halvmappad". Då måste jag ju till slut sätta dit en originalbrygga igen, med annan bränslepump o filter, o se om det blir skillnad, eller snabbt som fan hitta flatslide, eller kanske... eller.....fast om man...eller... Om man bara visste vad problemet var? Nä måste sova på saken, tror jag.
Leif!, hur allvarlig är du på en skala 1-10? Boende är bara halva problemet, det är också "matochfestpaket", som vi bokar. Vet inte hur det kommer fungera i år, men förra året var det efterinsläpp frampå kvällen, för "andra", så då blir det ju lite tråkigt att inte ha det, troligen. De paketen kan vara slut också, precis som boendet. Det är "tyvärr" därför jag bokade i oktober... Tror dock inte det finns hinder från att bo t.ex. på Järvägshotellet o ha ett matofestpaket på området, max 500m därifrån. Finns säkert annat boende inom krypavstånd också.
När det gäller hojen, så funkar den inte super just nu. Ska kolla lite, men det är nog troligen gnistan som är dålig på 4:an. Synkning, tändstift(nya), tändkabel och spole, ligger väl närmast till hands att kolla/switcha. Bra att komma på något. hade varit värre om allt sett bra ut. Detta fick mig också att prova trycket i soppapumpen etc.etc., så bra är att insprutningen inte är orsaken. Eftersom bänkaren inte var 100% på mätvärdena från lambdan o vi inte vet om han också hade problem eller ej, så blev bänkningen hittills Väldigt billig, det var ju snällt!
Dåligt var att jag bytte ju all bensin i tanken och vid själva utsugningen, så vart det alldeles för mkt bensin i munnen.... Rekommenderas ej.... Somliga straffas liksom på en gång... Typ jag.
Tråkit att höra att problemet kvarstår, men kom att tänka på Teknikhörnan i Vmixat för ett antal nummer sedan (tror att det var 2010) så beskrevs ett vnligt fel på maxen och det var ärg i tändkablarna, värt att kolla.
Vmax on ICE195,950 km/h (2011), 146,681 km/h(2012) #657
Tack! Detta är dock den främre o den är ju mer skyddad. 3:ans är väl värst på ärg. Jag skruvade bort tändkabeln redan hos bänkaren o den såg ok ut. Lär väl byta alla kablar, om det visar sig vara den. Men det kan ju vara stiftet också. Eller spolen. Får switcha dem mellan 1 o 4, en o en, o försöka konstatera. sen byta diverse. Om det inte kan vara annat? Tips mottages helst!