[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4533: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4535: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4536: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4537: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) Vmax Club Sweden • View topic - R 12 max ???
Har sett den där bilden för länge sedan och om jag inte minns fel är det en photoshoppad/tecknad designstudie... Även om den kanske inte är det snyggaste man sett så är grundkonceptet helt rätt... Liknande gaffel, ram, sving och hjul får gärna dyka upp på nästa modell
Häftigt bygge verkligen snygg. Den ser ut som en plast racer. Nästan inget V-MAX kvar. Jag hoppas den blir verklighet för då kommer våra gamla Maxar att bli ännu mer unika. Vi sticker upp från mängden som bara H-D och V-MAX gör. Allt annat ser ju likadant ut.
Hej,
Om du går till så ser du att hela sidan handlar om koncepthojar och designstudier. Kolla t.ex. på för €42800. Tror knappast den finns. De anger även pris på koncepthojarna Honda Xaxis (47900) samt (19200) som endast visats på några mässor och aldrig var avsedda för produktion, åtminstone inte i de utföranden som visats. Somliga hävdar att MT-01 var Yamaha's förstudie till det som sedan blev BT-1100 Bulldog.
Bilden på R12 Maxen har konstnärens signatur (Tof-99) framför bakhjulet och just den bilden har figurerat som illustration till rykten kring designen på en ev. ny Vmax. Inga andra vinklar eller så. Jag vill inte grusa förhoppningarna men jag är ganska säker på att den inte finns i verkligheten...
Næ, der kan være om det. Personligt synes jeg også det ville være et tåbeligt projekt, at ødelægge en R1 på den måde. Man kan jo ikke ligefrem påstå at R1 motoren mangler kræfter, jeg må sige jeg personligt synes sådan en R1 kører utroligt godt.
Jeg ville nu absolut ikke bytte min Vmax med en R1, jeg synes bare det ville være et lidt meningsløst projekt at blande en R1 med en Vmax, så ville der være mere fornuft i at bygge en streetfighter ud af R1´eren, hvis det er den type cykel man vil have.
Og hvis man virkelig synes at ens egen Vmax er lækker, så kan den der mærkelige klon næppe være idealet.
Det håller jag med om, men detaljerna är intressanta. Förstärkt svingarm med monoshock-dämpare, alubox-ram, USD-gaffel och 17-tums hjul. Det blir en lättare Vmax med bättre vägegenskaper och det vill väl alla ha?
Det är annars lite intressant att fråga Vmaxägare vad de skulle välja för hoj om de inte kunde köra Vmax. Själv skulle jag välja en sporthoj, kanske en turbo-Busa eller eller någonting i stil med Ducati Monster eller Aprilia Tuono.
Många andra skulle välja en glidare typ Roadstar Warrior eller kanske en HD.
På något sätt lyckas Vmaxen förena dessa smakriktningar och än så länge saknas seriösa konkurrenter...
Om Riskokare släpper sin däremot så får Yamaha se upp.
Tänk om Yamaha kunde släppa något liknande fast med en stor och stark V4 motor... mmm...
Hej!
Får börja med att tacka alla för den info jag fått.
Jag undrar om det finns 17" fälgar som säljs Europa, jag vet att Extrarep har men dom är inte snygga.
Det Cristian tar upp ang om det finns någon som kör med kompressor i Sverige vore roligt att veta. Har själv tittat på den sats som finns i USA och som heter Magnasport Superchager, tycker priset är väl högt. Finns det andra tillverkare? För och nackdelar kontra turbo?
Var kan man få tag i en R1 bakdel, skall ha för ombyggnad.
Med hensyn til kompressor, så synes jeg faktisk slet ikke det er dyrt, hvis det vel at mærke er dette du har kigget på:
http://www.rmsportmax.com/gateway.html Alene kompressoren ville koste tæt på 20.000 danske kroner i indkøb, så jeg synes bestemt prisen er iorden for et komplet kit, den slags tager faktisk rimelig lang tid at bygge. Selvfølgelig er det første kit altid det sværeste, de næste er jo noget nemmere.
Jeg er selv godt igang med mit kompressorprojekt, faktisk var jeg en forsigtig tur nede af gaden på cyklen forleden dag, med kompressor på. Karburatoren er slet ikke dyset ind endnu, derfor satte den ud ved ca. 5000 o/min, men hold da op hvor den trak indtil da. Den trækker gladeligt hjulspin med 3000 o/min i 2´et gear, men selvfølgelig er både asfalt og dæk rimelig kolde for tiden. Det skal lige nævnes at den er boret op til 1500 ccm også, men det øjeblikkelige moment en roots kompressor giver, er helt i særklasse.
Og netop det øjeblikkelige moment helt nede fra tomgang, er den store forskel på turbo og kompressor. Hvis du vil have power helt fra tomgang, er kompressor langt overlegen. Hvis du til gengæld vil have topydelse, altså en masse hk. i de høje omdrejninger, så skal du vælge turbo. Turboen er mere effektiv og du får derfor flere heste ved samme tryk og vil sandsynligvis også kunne opnå en bedre benzinøkonomi, men kompressoren er nummer et hvis du vil have bundtræk. Det er selvfølgelig meget enkelt skitseret, men det er i hovedtræk forskellen på turbo og kompressor.