[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4533: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4535: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4536: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4537: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) Vmax Club Sweden • View topic - Swedish V-Max Meet 2010 (reklam)
Region Mitt och Nord inbjuder till 12th Swedish Vmaxmeet i Högbo Bruk 27 – 30 Maj
I hjärtat av järnriket träffas vi för att umgås och bränna däck. Högbo Bruk ligger strax norr om Sandviken och vi huserar på Högbo Vandrarhem där vi erbjuder övernattning i 4 - 6 bädds rum samt camping med tält, husvagn eller husbil. Torsdagen den 27 maj kl 15.00 öppnar vi portarna, torsdagen som får räknas som en ankomstdag men grillen kommer att vara igång så att du kan få dig en bit mat. Under helgen kommer du att ha möjlighet att åka med på mc-tur och se vårt vackra landskap och har vi tur så kanske vi stöter på någon ren eller isbjörn. Vi jobbar på att erbjuda dig dragrace med en egen klass för tjejerna, däckbrännar scen, däckomläggningsservice och om intresse finns bromsbänkskörning för en kostnad av 300 kr.
Det kommer ett brev hem till dig, förhoppningsvis under kommande vecka, vi har lite issues med den statliga mydigheten "posten", som fortfarande tror att den forna Sovjetunionen är synonymt med "service".
undrar just om det där lokala-postverket har tagit in extrapersonal ifrån surposten på blomgatan i Luleå ?? för där är det då bara bakåtsträvare baki disken ............ hoppas ni löser ....eller hoppas att ni inte blir helt skituppretade o skickar utskicket med bussgods i slutändan... hej hej från en som krigat med posten förr...
Hej! Nu äntligen har jag fått min vilja fram på posten. Nästa vecka har ni medlemskorten (ni som har betalat) plus inbjudan till Högbo. Ni andra får inbjuda plus en liten påminnelse (lätt att glömma)
Jag måste bara få berätta vilka nötter de är på posten (hoppas ingen vmaxare jobbar på posten ) Kommer in med över 300 brev och vill ha hjälp med att skicka i väg dem. Fick kalla handen. Gav mig en burk med en svamp i och ville att jag ska sätta på frimärken och skriva i avsändare. Tog mina brev och gick. Andra gången tänkte jag köpa frimärken och lägga i lådan. Nä då menar de att jag ska åka hem och dra ut en blankett från datorn komma tillbaka,för att få det fakturerad på VMCS. (de kunde inte dra ut blankett själva för de hade de inte gjort förut) Men då tände tändstiften igång. Frågade om deras chef var där. Han kommer ut och då vart det annat. Fick hem stämpel. Åkte hem stämplade på breven. Tredje gången. kommer dit det var samma nötter som jobba. Men då var de så övertrevliga (det är så man har lust att spy på dem). Konstigt att man måste gå så långt till chefen.
Bara för att tydliggöra att vi inte begränsar deltagandet på något sätt, utan det är bäddar i vandrarhemmet som är begränsat, så vill ni ta med hela familjen, farbror Erik, svågern och hans innebandypolare så hör av er så ska vi hjälpa till med boende på acceptabelt avstånd.
Det drar ihop sig, till och med Luleborna vädrar vårluft (även om de har knädjupt med snö ännu)!
Så där ja då var det bara 5 bäddar i vandrarhemmet kvar, så vill du vara mitt i "smeten" och sova inomhus så anmäl dig nu. Tält och husvagn/bil-platsen ligger också mitt i smeten och där finns det gott om plats. När vandrarhemmet är fyllt så finns det campingstugor att tillgå men dom ligger en bit bort.
Vmax on ICE195,950 km/h (2011), 146,681 km/h(2012) #657
Så där ja då var vandrarhemmet fullbokat. Det boende vi nu kan erbjuda är camping på träffområdet och campingstugor som ligger några hundra meter ifrån vandrarhemmet. Sedan finns det hotell på krypavstånd också men det bokar ni själva, Högbo Brukshotell 026 - 24 52 00
Vmax on ICE195,950 km/h (2011), 146,681 km/h(2012) #657
Tur du skrev in gps-koordinaterna, annars hade jag väl stått i sundsvallstrakterna och svurit.
Jag kanske ska börja med garageträffar hemma så behöver jag inte ens köra ut maxen!! Jag har ju bardisk därute! Det är minst 20 mil för alla andra i klubben men det blir ju ert problem!
Sitter här med en öl o tittar på schlager , har pratat med Möllergren som är på väg med Pekka från Luleå (enligt utsago tog Stefan en öl och så kan man ju slippa köra ...låter som Pekka har "frislag".)
Ringde till Lasse men BAS svarade! Det är service det! Du dricker öl och festgeneralen svarar ifall det ringer! Tog en sväng på maxen idag, med långkallingar på, i regn o kyla... men i morgon...