[phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Vmax Club Sweden • View topic - Körning från Göteborg till Gesunda
jag jobbar måndag o tisdag.sen blir det fullt öppna spjell.hela vägen till gsunda.skall bara torka av all skit på hojjen och tvätta kläder så jag klarar besiktningen..byter i da en kylarslangs som pissar på mitt högerben.
Vi är några som skall åka på torsdag c:a kl.9:00-10:00. Återkommer var vi sKALL träffas. Åker via åmål (tror jag) där vi skall träffa bengan och hans gäng. ha det gött så länge Christer
Jo, Åmål blir det, vid 12 tiden. Ifall ni inte kommer upp och åker med oss från HAMBURGSUND då förstås..? Träffplatsen i Åmål får vi prata om på onsdag EM...
MC avgång mot gesunda. start kl9:10 skårby kungsbacka.Nästa stopp kl 10:00 5-6km norr om älvängen på tappen vid flygplanet.Åmål nästa. där stannar vi på första bensinstation efter det att vi har passerat väg 164 avfarten.sedan tar bengan över styret och kör så det ryker. ha det gött christer