[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4533: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4535: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4536: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4537: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) Vmax Club Sweden • View topic - Boende Speed Weekend 2011
Tjena, Ja, det ska komma komplett info inom några dagar, med "attraktiva specialspeedpaket" från campingen. Det finns olika sorts stugor och även vandrarhem. Husvagnsplats med bara 220V kanske, för den som vill sova i bilen...
Jag håller koll på det om inte annat och kan nog reservera ett tag. Finns det intresse för att samboka ngn stuga eller två?
Vet inte detaljer/pris etc. men det finns säkert 4 o 6 bäddars etc, men de kommer nog gå åt fort, som sagt... Krypavstånd mellan camping, mat/dryck och startområde, perfekt!
Jag kommer såklart åka dit redan på torsdagen, men om ngn tänker skriva i denna tråd om sitt intresse, så skriv antal bäddar och vilken dag man tänkte komma (och åka).
Intresseanmälan, Inget är bindande ännu. Lista: 11-12 Mars 2011 Anders #803 1bädd tors-sön
Lista intresseanmälan, inte bindande: 11-12 Mars 2011 Anders #803 1bädd tors-sön Steelglove #750 Fre-sön Anna #838 Fre-sön INKe #911 från tors el. fre Bas #657 1 bädd torsdag - söndag
Vmax on ICE195,950 km/h (2011), 146,681 km/h(2012) #657
Första livstecknet på ett exempel på ett av paketeten samt länk till stugbilder... http://lsrblogg.landracing.se/ Det kommer nog varianter och priser inom kort, då kommer det under en period vara reserverat för speedweekare. Sedan öppet för kreti o pleti, typ skidåkare... Anar krångel om man vill ha hel stuga och olika människor ska komma och åka olika dagar, vissa vill ha mat o inte andra etc... När det släpps ringer jag väl o kollar lite vad som gäller o kanske hör av mig till de som finns på intresselistan. Finns ingen superflexibel lösning, så får vi se hur vi gör... Men väl bäst med typ en 6-bädds Vmax-stuga! (?) Möjligen om man kan editera sitt intresse redan innan, med vad man känner för, så jag vet mer inför att jag ringer dem. Typ "bara boende" eller "lunch/middag/bankett-kuponger" också, d.v.s. "Full package" (Exemplet de hade fär 1450:- var säng i 3 nätter, 3 luncher(fre-sön), fredag middag och lördag bankett, säkert med Band, men det kommer fler paketvarianter...)
Lista intresseanmälan, inte bindande: 11-12 Mars 2011 Anders #803 1bädd tors-sön "Full package" (Åtminstone 3 nätters boende och bankett) Steelglove #750 Fre-sön Anna #838 Fre-sön INKe #911 från tors el. fre Bas #657 1 bädd torsdag - söndag
Nu har det kommit mer boendeinfo: Jag har frågat hur det blir om man blandar "Paket1"-människor med "Bara boende" och olika antal dagar, så vi får se vad det blir för svar. Jag måste anmäla mig som Förare, för att stuga ska kunna bokas alls. (Men jag antar att det vill ha täckning för alla sängar i stugan alla nätter).
Lista intresseanmälan, inte bindande: 11-12 Mars 2011 Anders #803 1bädd tors-sön "Paket1" Steelglove #750 Fre-sön Anna #838 Fre-sön INKe #911 från tors el. fre Bas #657 1 bädd torsdag - söndag
Nu har det kommit ännu mer info, direkt från Campingen.
2300:- kostar en 4-bädd och 3450:- en 6-bädds. Oavsett hur många som sover där, eller hur många nätter. 575:- per bädd blir det om alla sängar tänker användas någon gång under helgen. Sedan kan man ha eller inte ha "matpaketet". Min sista fråga till dem var då om mellanskillnaden mellan 575 och 1425 är själva matpaketet. Jag kommer nog snart få svar.
När de billiga stugorna på krypavstånd är slut, så blir det 15km bort, så jag tror det blir att boka det som ska bokas, inom kort.
Lista intresseanmälan, inte bindande: 11-12 Mars 2011 Anders #803 1bädd tors-sön "Paket1" Steelglove #750 Fre-sön Anna #838 Fre-sön INKe #911 från tors el. fre Bas #657 1 bädd torsdag - söndag
Lista intresseanmälan, inte bindande: 11-12 Mars 2011 Anders #803 1bädd tors-sön "Paket1" Steelglove #750 Fre-sön Anna #838 Fre-sön INKe #911 från tors el. fre Bas #657 1 bädd torsdag - söndag "Paket1"
Lista intresseanmälan, inte bindande: 11-12 Mars 2011 Anders #803 1bädd tors-sön "Paket1" Steelglove #750 Fre-sön Anna #838 Fre-sön INKe #911 från tors el. fre "Paket1" Bas #657 1 bädd torsdag - söndag "Paket1"
Jag har fått svar av campingen och faktiskt redan anmält mig till tävlingen!!
De svarade att 575:- är som sagt för sängen, oavsett antal nätter(0-3). 850:- är matpaketet, 3 lunch, 2 middag och bankett. 1425:- tillsammans, d.v.s. "Paket 1"
Detta är i stugorna som är på krypavstånd. Tar de slut är det vid skidbacken 15km bort och då går priset upp med 425:-/pers
Så frågan är hur man gör... Man vill ju boka stuga direkt, men inte stå med risken att inte alla sängar fylls... Fundera på det, så hörs vi inom kort!
Lista intresseanmälan, inte bindande: 11-12 Mars 2011 Anders #803 1bädd tors-sön "Paket1" Steelglove #750 Fre-sön Anna #838 Fre-sön INKe #911 från tors el. fre "Paket1" Bas #657 1 bädd torsdag - söndag "Paket1"
Jahaja, det börjar lida mot att man måste boka något mer permanent, tror jag, om man ska vara säker på att få nära och till låga priset. Och jag vill nog inte stå hela stugrisken själv, så jag tänkte höra hur ni ser på detta. Som det ser ut nu, så är det en 6-bäddsstuga, med 1425:- för de med "paketet" och 575:- för de med "bara boende". Slår vi till på detta, så föreslår jag att var och en står "sin risk", men (om det behövs) självklart hjälps vi åt att hitta en ersättare, om det går. O det borde väl gå, tror jag. Nån polare till nån, i värsta fall. (Som inte har Vmax...). Om inte annat borde jag ha nån som kör hem skrotet efter man kraschat... Är det helt omöjligt att hitta någon, borde man kunna kliva av ett matpaket, men inte sängen för 575:-
Om någon/några här vägrar att ta detta beslut så här tidigt, o hellre vill leta rum senare, eller så, så är det dags att säga det nu. Skriv om ovan förslag mottages med: "Jajamensan", "Kanske, ring mig" eller "Aldrig!"
Lista intresseanmälan, "snart" bindande: 11-12 Mars 2011 Anders #803 1bädd tors-sön "Paket1" "Jajamensan" Steelglove #750 Fre-sön Anna #838 Fre-sön INKe #911 från tors el. fre "Paket1" Bas #657 1 bädd torsdag - söndag "Paket1" JOF #945 1 bädd tors - sön "paket 1"
Jahapp, nu har det närmat sig liiite till! För nu är en 4-bäddars beställd! Typ alla motorintresserade i Sveg delar eget boende, så då ser vi fram emot ev. öldrickarinbjudan från dem! Eller så tar vi det över en bowling, kanske?
Låt säga att de som var upp o tittade i fjol minns inte så jämra mycket av racingen och att sprit o gulashsoppa inte funkar och skägg lätt luktar gulash efter att den kommit upp igen.
4-bäddsstuga på 32kvm på krypavstånd nu bokad och bekräftelse /faktura ligger i jobbmailen. Ska läsa igenom o kommer sen betala enl. betaln.villkoren om inget konstigt står där. hejhej