[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4533: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4535: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4536: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4537: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3707) Vmax Club Sweden • View topic - Swedish Vmax Meet Örebro
Sedan några veckor tillbaka ligger en länk på startsidan till Svenska träffen som kommer att hållas 6-9 Juni i Örebro. Många har anmält sig redan och vi kan utlova en träff i fin miljö på Gustavsviks camping, god mat, fina Mc vägar och många goa V-maxare. Lördag eftermiddag tillbringar vi på Gustavsviks Relax (ett av Europas finaste badanläggningar) -Det ingår badrock & handduk -Bar med rättigheter -Flera olika sorters bastu -Fri tillgång till upplevelsebad & motionsbad -Mm, mm & mm. http://www.gustavsvik.se
Det är lite begränsat med lediga stugor, så dom som ha bestämt sig ska inte tveka och ringa 019-196950 och boka stuga så fort som möjligt! Efter 5 Maj återgår alla reserverade stugor till bokning för allmänheten. Önskas ett mer privat och mindre boende så ligger Hotell ”Ibis Styles” i anslutning till parkeringen vid Gustavsvik http://www.ibis-orebro.com bokas på 019-170707
Alla stugor verkar fullbokade men IBIS 019-17 07 07 har 2-bäddsrum ledigt om man ringer, de finns inte på webbokning. (Om det är någon som har bokat en stuga men ångrat sig så tar vi gärna över den då vi har barnen med oss)
Hej Det finns stugor kvar Men det går endast att boka stugor via telefon 019-196950 och då måste Vmax klubben anges. Alla stugor är reserverade av Bosse Gustafsson.
Godkväll Nu är det slutspurt när det gäller anmälan till Swedish Vmax Meet Enligt mina noteringar så har jag bara tröjstorlekar på följande medlemmar. Jag vet att det är fler anmälda till träffen, men vi behöver veta hur många vi blir inför inköpsplaneringen! Jag vet att inköpsprognoser suger, men jag vill inte att någon står utan öl på träffen Var god fyll på listan.
1. Joakim Gustafsson M 2. Bosse Gustafsson XL 3. Mattias Karlsson XL 4. Mattias Wallin L 5. Piroska Kallay L 6. Björn Karlsson XL 7. Maria Kallay L 8. Conny Kallay XXL 9. Anders Skogh XXL 10. Britt-Marie Skogh M 11.Tula Allerborg L 12.Janne Svensson XL 13.Tommy Bolander M 14.Boel Ringberg S 15.Tom XL 16.Päivi M 17.Patrik Nohr M 18.Leif Jansson XL
Godkväll Nu är det slutspurt när det gäller anmälan till Swedish Vmax Meet Enligt mina noteringar så har jag bara tröjstorlekar på följande medlemmar. Jag vet att det är fler anmälda till träffen, men vi behöver veta hur många vi blir inför inköpsplaneringen! Jag vet att inköpsprognoser suger, men jag vill inte att någon står utan öl på träffen Var god fyll på listan.
1. Joakim Gustafsson M 2. Bosse Gustafsson XL 3. Mattias Karlsson XL 4. Mattias Wallin L 5. Piroska Kallay L 6. Björn Karlsson XL 7. Maria Kallay L 8. Conny Kallay XXL 9. Anders Skogh XXL 10. Britt-Marie Skogh M 11.Tula Allerborg L 12.Janne Svensson XL 13.Tommy Bolander M 14.Boel Ringberg S 15.Tom XL 16.Päivi M 17.Patrik Nohr M 18.Leif Jansson XL 19. Gustav Prost XXL 20. Patrik Dersten XL 21. Eleonore Dersten L 22. Jennie Dersten XL
1. Joakim Gustafsson M 2. Bosse Gustafsson XL 3. Mattias Karlsson XL 4. Mattias Wallin L 5. Piroska Kallay L 6. Björn Karlsson XL 7. Maria Kallay L 8. Conny Kallay XXL 9. Anders Skogh XXL 10. Britt-Marie Skogh M 11. Tula Allerborg L 12. Janne Svensson XL 13. Tommy Bolander M 14. Boel Ringberg S 15. Tom XL 16. Päivi M 17. Patrik Nohr M 18. Leif Jansson XL 19. Gustav Prost XXL 20. Patrik Dersten XL 21. Eleonore Dersten L 22. Jennie Dersten XL 23. Jens Gran L 24. Camilla Grägg M
1. Joakim Gustafsson M 2. Bosse Gustafsson XL 3. Mattias Karlsson XL 4. Mattias Wallin L 5. Piroska Kallay L 6. Björn Karlsson XL 7. Maria Kallay L 8. Conny Kallay XXL 9. Anders Skogh XXL 10. Britt-Marie Skogh M 11. Tula Allerborg L 12. Janne Svensson XL 13. Tommy Bolander M 14. Boel Ringberg S 15. Tom XL 16. Päivi M 17. Patrik Nohr M 18. Leif Jansson XL 19. Gustav Prost XXL 20. Patrik Dersten XL 21. Eleonore Dersten L 22. Jennie Dersten XL 23. Jens Gran L 24. Camilla Grägg M 25. Anders Wallen L
1. Joakim Gustafsson M 2. Bosse Gustafsson XL 3. Mattias Karlsson XL 4. Mattias Wallin L 5. Piroska Kallay L 6. Björn Karlsson XL 7. Maria Kallay L 8. Conny Kallay XXL 9. Anders Skogh XXL 10. Britt-Marie Skogh M 11. Tula Allerborg L 12. Janne Svensson XL 13. Tommy Bolander M 14. Boel Ringberg S 15. Tom XL 16. Päivi M 17. Patrik Nohr M 18. Leif Jansson XL 19. Gustav Prost XXL 20. Patrik Dersten XL 21. Eleonore Dersten L 22. Jennie Dersten XL 23. Jens Gran L 24. Camilla Grägg M 25. Anders Wallen L 26. Peo Risberg XL 27. Boa Rísberg XL 28.Charlotte Risberg M 29. Wille, V-mixats omslagspöjk!
dkväll Nu är det slutspurt när det gäller anmälan till Swedish Vmax Meet Enligt mina noteringar så har jag bara tröjstorlekar på följande medlemmar. Jag vet att det är fler anmälda till träffen, men vi behöver veta hur många vi blir inför inköpsplaneringen! Jag vet att inköpsprognoser suger, men jag vill inte att någon står utan öl på träffen Var god fyll på listan.
1. Joakim Gustafsson M 2. Bosse Gustafsson XL 3. Mattias Karlsson XL 4. Mattias Wallin L 5. Piroska Kallay L 6. Björn Karlsson XL 7. Maria Kallay L 8. Conny Kallay XXL 9. Anders Skogh XXL 10. Britt-Marie Skogh M 11. Tula Allerborg L 12. Janne Svensson XL 13. Tommy Bolander M 14. Boel Ringberg S 15. Tom XL 16. Päivi M 17. Patrik Nohr M 18. Leif Jansson XL 19. Gustav Prost XXL 20. Patrik Dersten XL 21. Eleonore Dersten L 22. Jennie Dersten XL 23. Jens Gran L 24. Camilla Grägg M 25. Anders Wallen L 26. Peo Risberg XL 27. Boa Rísberg XL 28.Charlotte Risberg M 29. Wille, V-mixats omslagspöjk! 30. Jimmy Gustafsson L
Kan meddela att det är 36st anmälda just nu jättekul. Och att Gustavsvik reserverar stugorna för oss en vecka till. T.o.m Söndag 12/5 gå det bra att boka boende.
1. Joakim Gustafsson M 2. Bosse Gustafsson XL 3. Mattias Karlsson XL 4. Mattias Wallin L 5. Piroska Kallay L 6. Björn Karlsson XL 7. Maria Kallay L 8. Conny Kallay XXL 9. Anders Skogh XXL 10. Britt-Marie Skogh M 11. Tula Allerborg L 12. Janne Svensson XL 13. Tommy Bolander M 14. Boel Ringberg S 15. Tom XL 16. Päivi M 17. Patrik Nohr M 18. Leif Jansson XL 19. Gustav Prost XXL 20. Patrik Dersten XL 21. Eleonore Dersten L 22. Jennie Dersten XL 23. Jens Gran L 24. Camilla Grägg M 25. Anders Wallen L 26. Peo Risberg XL 27. Boa Rísberg XL 28.Charlotte Risberg M 29. Wille, V-mixats omslagspöjk! 30. Jimmy Gustafsson L 31.Rickhard Stålhandske "Steelglove" XXXL både på ölglas o tröja! 32.Anna Sjoberg "Ansjovis" L 33.Lasse Öberg mailat storlek, vill ha Irish Coffeé i stugan vid ankomst. 34.Annelie Öberg mailat storlek
1. Joakim Gustafsson M 2. Bosse Gustafsson XL 3. Mattias Karlsson XL 4. Mattias Wallin L 5. Piroska Kallay L 6. Björn Karlsson XL 7. Maria Kallay L 8. Conny Kallay XXL 9. Anders Skogh XXL 10. Britt-Marie Skogh M 11. Tula Allerborg L 12. Janne Svensson XL 13. Tommy Bolander M 14. Boel Ringberg S 15. Tom Blomqvist XL 16. Päivi Salmi M 17. Patrik Nohr M 18. Leif Jansson XL 19. Gustav Prost XXL 20. Patrik Dersten XL 21. Eleonore Dersten L 22. Jennie Dersten XL 23. Jens Gran L 24. Camilla Grägg M 25. Anders Wallen L 26. Peo Risberg XL 27. Boa Rísberg XL 28. Charlotte Risberg M 29. Wille, V-mixats omslagspöjk! 30. Jimmy Gustafsson L 31. Rickhard Stålhandske "Steelglove" XXXL både på ölglas o tröja! 32. Anna Sjoberg "Ansjovis" L 33. Lasse Öberg L, vill ha Irish Coffeé i stugan vid ankomst. 34. Annelie Öberg S 35. Olle Hedengren M 36. Björn Jennel L 37. Olle Holmberg L 38. Sandra Söderqvist M 39. Richard Gjörling M
1. Joakim Gustafsson M 2. Bosse Gustafsson XL 3. Mattias Karlsson XL 4. Mattias Wallin L 5. Piroska Kallay L 6. Björn Karlsson XL 7. Maria Kallay L 8. Conny Kallay XXL 9. Anders Skogh XXL 10. Britt-Marie Skogh M 11. Tula Allerborg L 12. Janne Svensson XL 13. Tommy Bolander M 14. Boel Ringberg S 15. Tom Blomqvist XL 16. Päivi Salmi M 17. Patrik Nohr M 18. Leif Jansson XL 19. Gustav Prost XXL 20. Patrik Dersten XL 21. Eleonore Dersten L 22. Jennie Dersten XL 23. Jens Gran L 24. Camilla Grägg M 25. Anders Wallen L 26. Peo Risberg XL 27. Boa Rísberg XL 28. Charlotte Risberg M 29. Wille, V-mixats omslagspöjk! 30. Jimmy Gustafsson L 31. Rickhard Stålhandske "Steelglove" XXXL både på ölglas o tröja! 32. Anna Sjoberg "Ansjovis" L 33. Lasse Öberg L, vill ha Irish Coffeé i stugan vid ankomst. 34. Annelie Öberg S 35. Olle Hedengren M 36. Björn Jennel L 37. Olle Holmberg L 38. Sandra Söderqvist M 39. Richard Gjörling M 40. Anders Öberg XL, har det mailats in oxå.
Det närmar sig, om en vecka står vi där och snackar och käkar hamburgare som jag har längtat. Jag vill påminna dom som inte har betalat in träffavgiften att göra det dom närmaste dagarna.
Incheckningen till campingen börjar Torsdag 6/6 kl 15:00. Glöm inte badkläder till lördagen! Vi hoppas på bra väder. Till sist: Varmt Välkomna och kör som ni brukar
Mvh/Arrangörerna
Last edited by J.G on 31 May 2013, 04:55, edited 1 time in total.
Så er Hytten Resaveret vi kommer 3 stykker ' Jan Munkholm str 4+XL Steen Christensen Str xl Klaus Munkholm str. L Vi glæder os til en weeg-endt i det svenske *