[phpBB Debug] PHP Notice: in file /chat/lib/class/AJAXChatTemplate.php on line 55: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Vmax Club Sweden • View topic - Ta bort mig!!!
Har försökt att skriva ett par inlägg här, första för två mån.sen minst. Tydligen är jag i händerna på nån moderator som bestämmer vad nyreg. får skriva eller inte?? Ok, så får det väl va då, när denna mod. läser detta så ta bort mig från forumet, maxen ska säljas o medlemsavg. till klubben kommer jag inte att betala, ha de, Maxgbg.
Du är inte i händerna på nån moderator utan forumet i sig självt och moderatorer som inte varit på alerten. Som nyregistrerad så måste inläggen tydligen bli "approved" och dina inlägg vart det 2014-12-04 av den enkla anledningen av att vi moderatorer inte uppmärksammat det tidigare. Jag trodde ärligen att det räckte med att godkänna dig som användare av forumet för att du skulle få godkända inlägg, men så verkar inte vara fallet. Ett generellt tips är att om man inte får respons på forumet så kan man kolla förstasidan där det finns en "kontakta oss" dit man kan maila nån i styrelsen.