[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 990: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. [phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 990: getdate(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. Vmax Club Sweden • View topic - Region MItt
Lucia/Vinter-fika Region Mitt När? Lördagen den 9/12 kl. 14.00 Var? Hotell Saga Borlänge
Fyll i ditt namn nedan. Så klart jag kommer: #657 Anders Lasse Annelie #1133, Björn Nilsson Gör stan Eleonore Gör stan Patrik Gör stan #1118 Janne Gör stan #777 Leif Jansson Gör stan
Vmax on ICE195,950 km/h (2011), 146,681 km/h(2012) #657
Tips... Passa på och julklappshandla före eller efter träffen, Kupolen köpcentrum i Norra backa ligger bara 2min från hotellet med bil. Ca 100 butiker i området med det mesta.
Själva Kupolen har ungefär 80 butiker under samma tak, allt mellan himmel & jord, sen angränsande rakt över gatan finns IKEA, Jula, El-giganten, Clas Olhson, Sova, Häst-butik, Biltema, ÖoB, Rusta mm.
Jag har fått äran att koordinera vår Lucia-träff den 9/12 på Hotell Saga, Borlänge.
¤ Kaffe, Lussebulle, Pepparkaka och lite alkoholfri glögg. ¤ Vi kommer även att anordna Bowling/Middag på kvällen som bekostas privat. ¤ Övernattning 250:-/säng inkl. Skandinavisk Fruktostbuffé / linne / handdukar / städ / WiFi
AGENDA: Fredag 8/12, Ni som åker långt checkar in på kvällen tillsammans med Janne #1118 Lördag 9/12, Fri förmiddag för shopping i Kupolen-området Lördag 9/12, Bokade rum/sängar tillgängliga för incheckning från 13:00 Lördag 9/12, 14:00, Luciafika på Hotell Saga Lördag 9/12, 19:00, Bowling & middag på O´Learys & Samkväm Söndag 10/12, Frukost, shopping och hemfärd
Eleonore wrote:Hej! Finns det något intresse att träffas för lite fika i december? Så kallat lussefika! Ingen tid och plats bestämd bara en intressekoll!
Hej alla!
Jag har fått äran att koordinera vår Lucia-träff den 9/12 på Hotell Saga, Borlänge.
¤ Kaffe, Lussebulle, Pepparkaka och lite alkoholfri glögg. ¤ Vi kommer även att anordna Bowling/Middag på kvällen som bekostas privat. ¤ Övernattning 250:-/säng inkl. Skandinavisk Fruktostbuffé / linne / handdukar / städ / WiFi
AGENDA: Fredag 8/12, Ni som åker långt checkar in på kvällen tillsammans med Janne #1118 Lördag 9/12, Fri förmiddag för shopping i Kupolen-området Lördag 9/12, Bokade rum/sängar tillgängliga för incheckning från 13:00 Lördag 9/12, 14:00, Luciafika på Hotell Saga Lördag 9/12, 19:00, Bowling & middag på O´Learys & Samkväm Söndag 10/12, Frukost, shopping och hemfärd
Anmälda: #657 Anders Lasse Annelie #1133, Björn Nilsson Gör stan Patrik & Eleonore Gör stan (ev. + 2 pers) #1118 Janne Gör stan #777 Leif Jansson Gör stan